22 Temmuz 2009 Çarşamba

Maccabiat açılış töreni öncesi




Maccabiatların açılış töreni öncesi Ramat Gaan stadına girişi yapacak bütün sporcuları beklemek için özel bir alana aldılar.Bu alanda yaklaşık 2-3 saat kadar bekledik.İşte aşağıdaki fotoğrafları da bu bekleme sırasında yakaladım bir hayli de renkli görüntüler var.Ramat Gaan stadyumunda yaklaşık 30.000 kişi bizi izlemek için bekliyormuş.Açılış töreninin detaylarına ve fotoğraflarına geçeceğim ama önce bekleme alanında yakaladıklarım.
Rus jimlastik takımı bu fotoğraftan ayrı olarak sporcular beklemekten o kadar sıkıldılar ki sürekli taklalar,parandeler atıyorlardı
Tören sonrası arkasında iskoçya yazan bir çocuğun yanına gittim change için adamdan ısrarla etek istiyorum.Cocuk garip garip bana bakıyor.Ne eteği anlamıyorum diyor.Meğer kendisi Fransızmış tişörtü de change yüzünden giyiyormuş

Herkes kendi ülkelerinden kıyafetler ile katıldı törenlere işte sempatik Meksikalılar
İlker ve Rıfat açılış töreni öncesi "change" için nabız yoklamalarına başlamışlardı.
Bunlar Arjantinliler ve İngilizler.Karşılıklı atışıyorlardı.86 dünya kupasını hala unutmamışlar.
İngilizler Arjantilileri düzenbazlıkla suçluyorlardı malum elle atılan gol.Arjantinlilerde cevap veriyorlar.Baya eğlenceli dakkilardan sonra en son Arjantinliler Maradona'nın formasını çıkardı.Bundan sonra İngilizler çıldırdı.( aşağıdaki foto) son olarak güvenlik geldi ve Arjantinlileri aşağıya indirdi.Kesinlikle gerginlik olmadı.Herkes eğleniyordu çünkü...
Türk ekibi
Açılış törenin öncesinde fotolara devam artık girmemize çok az zaman kalmış herkeste sabırsız bir bekleyiş var.Yarın açılış töreni fotoları....



Hiç yorum yok: