2 Ağustos 2009 Pazar

Ailece Maccabiatlar



Maccabiat oyunlarında bütün dünyadan sporcular İsrail’e gelirken,bir çok ailede çocuklarını ve yakınlarını izlemek için çoğunlukla İsrail’den bazen de kendi ülkelerinden sadece destek olmak için Maccabiat oyunlarına katılıyorlar.

Türk ekibinden basketbol oyuncumuz Sani’nin ailesi de oyunları seyretmek ve takıma destek olmak için İsrail’de bulunuyorlardı. Bizde Kohen ailesi ile Telaviv de otelin lobisinde küçük bir sohbet gerçekleştirdik

Sani biraz bize kendinden bahsedebilir misin ?

Sani:7 Yaşından beri basketbol oynuyorum. Şimdiye kadar T.E.D ve M.E. F’in basket takımlarında oynadım. Şu an da Işık Spor Klub’ün de oynuyorum. Şimdiye kadar İstanbul 3.lüğümüz ve Türkiye 4.lüğümüz bulunuyor. Takım ile birlikte haftanın 7 günü antrenman yapmaktayız. Yılda yaklaşık olarak deplasmanlı 60 maç oynuyoruz.

Sizin bu ilk deplasman ziyaretiniz değil sanırım.Bütün deplasmanlara gidiyor musunuz ?

Paola K.( Sani'nin annesi) :Evet Sani yılda yaklaşık 60 maç oynadığı için bizde onun hiçbir maçını kaçırmıyoruz. Şu ana kadar Sani’nin maçları için Bursa, Elazığ,Konya’ya gibi Türkiye’nin bir çok değişik yerine gittik.Sani Maccabiatlara katılacağı belli olunca bizde buraya gelip hem tatil yapıp hem de maçlarını seyretmek için program yaptık.

Peki Sani Basketbol hayatına nasıl devam etmeyi düşünüyor ?

Leon K.( Saninin babası ) :Henüz planladığımız bir şey yok,yaşı da çok genç.Sani kariyerini nasıl geliştirmek isterse bizde ona elimizden geldiğince yardımcı olacağız.

Son olarak sen Maccabiatlar ile ilgili neler düşünüyorsun ?

Açıkçası takım ile fazla antrenman yapmamamıza rağmen; uluslar arası bir organizasyona katılmak benim için önemli bir tecrübe. Farklı rakipler ile mücadele ederek diğer oyuncular ile kendimi karşılaştırma fırsatını buluyorum. Böylece eksik yönlerimi fark edip, kendimi daha kolay geliştirebileceğime inanıyorum.

Küçük maccabiatcılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder